هم من هم داداش

نمی دانم چه می خواهم بگویم فقط دانم که می خواهم بگویم

هم من هم داداش

نمی دانم چه می خواهم بگویم فقط دانم که می خواهم بگویم

سرآغاز

به نام آنکه عالم را بنا کرد 

یکی را خان یکی را میرزا کرد 

گروهی را ذلیل و باربر کرد 

دراین قسمت شتر را مثل خر کرد  

ز حکمت خاک بر فرق گدا ریخت 

به جیب اغنیا پول طلا ریخت 

دبنگی بی هنر را کرد مالک 

به راهش برزگر را ساخت هالک 

به ملک او یکی از پرخوری مرد 

یکی با کندن جان نان جو خورد 

جهان را در پی تسهیم و تقسیط 

سراسرکرد از افراط و تفریط

نظرات 3 + ارسال نظر
لنا یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 01:07 ق.ظ http://1lahzeh.blogsky.com

این شعر رو دوست داشتم خیلی ساده و حقیقی بود / به امید مطالب بیشتر موفق باشید / دوست داشتید به منهم سر بزنید خوشحال میشم

آتیشپاره یکشنبه 15 آذر 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://1366-1-31.BLOGFA.COM

سلام به ! زهرا خانم و داداشش
امان ازین اسامی میرم اونور هی با خودم حرف میزنم میام این ور باید با من م حرف بزنم
فک کن! یکی از بیرون ببینه این جمله ها رو ببینه چی فکر میکنه
سلام به من و داداش
سلام بر خودم
زنده باد من آفرین خودم

حالا چرا بلاک اسکای!!! اینجوری که نمیشه لطفن آیکن ها رو فعال کنید

چقدر شما مظلوم و آرومید بی سر وصدا وبلاگ می زنید بی سر و شدا آپ می کنید

ببخشید بی دعوت و دیر اومدم ! ظاهرن همه فرزندان هالو هستن فقط من زیادی بودم شایدم نه غریب افتادم

خوب کاری کردین از آوارگی دراومدین چشم ما هم به جمالتون روشن تر شد
خط به خط خوندمتون
شروع خوبی بود
وبلاگتون مبارک
الهی بر قرار باشید و همیشه سر سبز
عیدتونم مبارک

سلام عزیزم
دیر اومدی منتظرت بودیم هی می گفتیم پس کو این دختر آتیش پاره؟
مرسی که خط به خط خوندینمون هر چند تو هر خطش ۱۰۰ تا ایراد بود
حالا پیش خودمون باشه ایکون ها رو چه جوری فعال کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سبز باشید و پیروز

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد