هم من هم داداش

نمی دانم چه می خواهم بگویم فقط دانم که می خواهم بگویم

هم من هم داداش

نمی دانم چه می خواهم بگویم فقط دانم که می خواهم بگویم

در این گوشه تنگ و تاریک و تار/من و ساز ناکوک و حال نزار

من و ساز سازش به ساز جنون/من و چشم هایی پر از اشک و خون

من این گوشه تنگ است حالم بد است/عقاید و افکارم از بن رد است

من آواز غمگین شب در سرم/بنی آدمم کیست هم پیکرم؟

بنی آدمم کیست یاور مرا؟/بکوبید ویران کنید این سرا

من این گوشه بس درد دارم به سر/مرا با خودت در جهنم ببر

جهنم یقیناً به از این سراست/خدایا جهانت چه ماتم سراست


"داداش"

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه ملک محمدی چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 12:10 ب.ظ http://elaheh5.blogfa.com

به جای خالی پایت دخیل می بندم
که پای تخت تو قد می کشید کودکی ام....



پهلوان خورشید به روز شد
منتظرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام داداش

این بار میخوام انتقاد کنم

سعی کن زبان شعرت رو امروزی کنی،
برای این کار خوندن شعر روز خیلی کمک می کنه

به روزم

برای من[گل]
و داداش[گل]

سلام
من از اینکه کارم نقد بشه خیلی بیشتر خوشم میاد تا اینکه بیخودی همه بگن خیلی خوب بود. از اینکه نقد کردی واقعن ممنونم.
فقط کاش اسمتم می نوشتی

علی شوش یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://beard-kid.persianblog.ir

درود
با یک مکال/له ی حضوری به روزم.

با شعرهایی بداهه از:

استاد فکورزاده
استاد عالی پیام
همایون حسینیان
جواد نوری
الهه ملک محمدی
زهرا جعفری
و خودم

منتظر حضور گرمتان هستم...


راستی داداش
بالایی من بودم

انتهای هستی یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.endbeing.com

با سلام و احترام
شبکه ی اجتماعی شاعران پارسی راه اندازی شد. www.endbeing.com
این شبکه قصد دارد شاعران فعال امروز را گرد هم آورد و در گروه هایی به تبادل نظر . شعر واطلاعات شاعران بپردازد و از این پیوند . شعر پارسیمان را به هدف واقعی خود برساند
شما در این شبکه می توانید اشعارتان را برای دیدن و نظر دادن تمام کاربران قرار دهید و افکار اندیشه ها ی تان را در قالب مطلب عکس شعر ویدئو و... بیان دارید. و با عضویت در گروه هایی با محوریت شعر به داشته های شعریتان و دیگر شاعران شبکه بیفزایید.
وبلاگ یا سایت خود را در لینکستان شعر پارسی ثبت کنید. شما میتوانید در شبکه نیز صاحب یک وبلاگ شوید .و از جدیدترین مطالب وبلاگ های دیگر اعضا دیدن گنید
و نیز در آینده ای نزدیک مطالب سایت یا وبلاگتان را به طور مستقیم در شبکه به اشتراک بگذارید.
همان طور که می دانید ما در ابتدای را هستیم که امید است پر باری شبکه و شعر شما و شعر فارسی .
باشد وعده دیدارمان در شبکه ی اجتماعی شاعران پارسی انتهای هستی ( پیروز باشید ) [گل](www.endbeing.com).

عیسی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 02:39 ق.ظ http://epiran.blogfa.com/

سلام و سلام

به به سلام
از این طرفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد